Handelsbetingelser

Betaling

Nava Jewelry I/S modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, American Express og Maestro. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. OBS. Hvis varen er købt udenfor EU, er moms ikke pålagt.

Nava Jewelry I/S bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Nava Jewelry tilbyder forskellige fragtmetoder. Levering afhænger af den valgte fragtmetode (Se mere under levering). Alle ordre bliver pakket og sendt afsted inden for 1-3 hverdage. Det kan opstå, at der sker forsinkelser i forhold til dette.

Nava Jewelry I/S er ikke ansvarlige for forkert adresse, intet navn på postkassen og forsinkelser hos postnord.

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Vi kræver dokumentation for den pågældende vare.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert behandling af produktet samt brugsslid.

Nava Jewelry vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved reklamation kontaktes Nava Jewelry I/S på kontakt@navajewelry.dk.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Vær opmærksom på, at dette kan være ændret i forbindelse med helligdage og jul (Se mere under returnering/ombytning)

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@navajewelry.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Returformular skal udfyldes og vedlægges sammen med din vare, der skal sendes retur. Du finder returformularen under returnering. Du kan også lave din egen returformular, med samme oplysninger som på vores.  

Varens stand, når du sender den retur.
Varen skal returneres i ubrugt tilstand. Hvis varen vurderes til at være brugt, får du kun en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

For at modtage hele købsbeløbet retur, må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Når varen er modtaget hos os, overføres pengene tilbage til det betalingskort, købet er foretaget på. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 14 bankdage, før pengene kan ses på kontoen.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.


Ombytning
Det er muligt at ombytte til en anden størrelse, farve eller helt ny varer. Er der en prisdifference vil denne blive opkrævet, eller restbeløbet tilbagebetalt.

Returformularen skal udfyldes og sendes sammen med varen. Nava Jewelry I/S betaler for fragtomkostningerne heraf, så længe at pakken bliver sendt som standardbrev hos postnord (10kr). Når varen er modtaget og blevet byttet til den ønskede vare, vil der gå 1-2 hverdage, før du vil modtage din nye vare. Vi sender med postnord quickbrev. 

 

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der rettes henvendelse til kontakt@navajewelry.dk. Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform. Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Kontakt@navajewelry.dk